onödigt

Jag har nu bott i min lägenhet en och en halv vecka. Och redan nu så har jag haft inbrott i mitt källarföråd. Det är så onödigt. Jag har ju ändå inget utav värde där. Idioterna tog, en väska med gamla kläder som jag inte skulle ha och så tog dom två tomma resväskor. Eller det är vad jag tror. Jag kan inte komma på något som jag hade i dom. Bara det att mina skidkläder låg i en utav dom. Och jag ska iväg och åka skidor snart, på torsdag för att vara exakt. Så, jag saknar väskor att packa i och jag har inga skidkläder. Så onödigt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan vad trist! Och som sagt... onödigt! Stackare!

Postat av: Patricia

Jaa, fruktansvärt trist. Man kan ju bli galen på folk som inte kan se skillnaden på ditt och mitt....

2008-04-09 @ 18:17:50
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback