en vecka har gått

Nu har jag bott i min lägenhet i en vecka. Jag älskar den. Den är jätte mysig, jag trivs hur bra som helst. I morgon kommer min älskade syster och hennes man och barn hem till mig. Det ska bli jätte kul att visa upp min lägenhet. Jag var orolig att jag skulle känna mig ensam. Men det gör jag inte. Eller några stunder gör jag väl det. Men det är skönt, jag kan komma och gå när det passar och det känns bara positivt. Sen att det känns som hemma är underbart. Detta är min lägenhet, jag väljer precis vem som får komma hit och vem som inte får, vilka  färger jag ska ha osv. Jag vill inte sluta prata om min lägenhet, jag har en euforisk känsla.

Välkommen hem till mig P, J, Stora och lilla A.

Och välkomna även ni andra som känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback