en utveckling utav onödigt

Som jag skrev så hade jag inbrott i mitt källarförråd. Jag pratade med föreningens styrelseordföranden han tyckte att jag direkt skulle polisanmäla detta, och det tänker jag. Jag tänkte lite på vad jag hade i mitt förråd, det jag kan komma på att jag blev av med är två telefoner, minst 6 stycken jackor alla i prisklassen mellan 1000-3000 bland dessa jackor så var mina skidkläder med och jag som ska åka på skidresa om bara ett par dagar. Dom tog också några gamla tröjor och jeans. 4 stycke väskor varav 3 stycken samsonite samt en Louis vitton axelväska. Allt som allt är det väl värt ca 10-12.000 kanske. Men Jag vet ju att det är inte det jag kommer att få från försäkringsbolaget. Det är kanske inte ens värt så mycket. Det var ju grejer jag knappt använde. Så andra hands värdet är väl kanske 5000 eller så.

Det är ju så onödigt, dom kommer ju inte ens få ut något för det dom tog, det ställer bara till problem för mig. Min teori är att det är någon i fastigheten som vet att jag är ny inflyttad och har trott att jag skulle ha haft mer värdesaker där än vad jag hade. Idioter är dom i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Håller med. IDIOTER!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback