fy för tanter

Ja, det står jag för. Fy för tanter. De senaste två dagarna när jag har åk till jobbet. Så har det suttit om inte bredvid mig så i närheten, en tant som har tagit på sig så mycket parfym och tanter brukar ofta ha en ganska speciell parfym. Om jag inte hade huvudvärk så blev den värre. Varför, ska dom ta på sig så mycket parfym? Jag va väldigt nära att säga till henne att hon skulle flytta sig för hon luktade illa. Men jag har blivit för väluppfostrad för det.

Och en annan dag så va det en man som luktade surt gammalt urin. Borde han inte märka det själv? Men jag klarade inte av det så jag va tvungen att flytta på mig. Människor borde ta hänsyn till andra, det är inte alla som tycker att just din parfym är god. Eller ett tuggummi skulle hjälpa ibland.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du kan väl tänka dig hur det kan lukta på ett rum med fyra "kissgubbar" som alla har pinkat in sitt revir ;-) Det är min arbetsvardag det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback