Min helg, stog jag på alla fyra.

Jag har spenderat min helg stående på alla fyra eller på knä. Det är inte som man kan tro. Men jag har faktiskt hjälpt en kompis att lägga golv, och sedan bygga ihop hans nya ikea gardrober. Det va riktigt roligt. Sedan på fredagen blev det utgång. Det va minst lika roligt, jag kom hem krypandes vid 5 eller halv 6 på lördag morgonen. Det kändes dagen efter, men det hindrade inte mig från att bygga fyra stycken gardorber från ikea. Vilket jätte pussel. Jag lyckades bli fångad på ett antal bilder av olika fotografer. Jag kan tillägga att teamat för partyt var "strand teama" eller Beach party. En mycket fin bild på mig om jag får säga det själv. 

image4

Ja, jag har en stor rosa badring runt mig. I bakrunden kunde man höra en kompis till mig som skriker. "vi ska fettsuga min kompis i morgon!"  Så, tokigt. Med mig kan allt hända. Men jag hade träningsvärk efter fredagens bravader.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja det var en snygg bild på dig. Söt tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback