Ibland har man tur

Det händer att jag har tur...ibland, och det är ytterst sällan jag har tur. men ibland händer det så jag tappar inte modet. Den här gången gäller det min dator som jag ska köpa. För jag fick i dag bekräftat att jag får en nyare modell. Med en kraftfullare processor och lite små uppdateringar. OCh då kan ju tyckas att jag bode få betala mer, men det får jag inte. Fantastiskt nog får jag faktiskt betala mindre. Jag tjänar ca 3000kr på denna dator. Det tycker jag om. Och som inte det va nog, jag kännde att när turen ändå var med mig skulle jag köpa en trisslott. Och så går jag och vinner på den. jag vann hela 75kr. Hurra.

Åh, vad jag ser fram emot min dator. Jag vill ha den nu. Men det är klart värt att vänta på den nu när den blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis din lyckans ost!

Postat av: Mummy

Det är väl inte ofta man får en bättre vara och lägre pris eller hur?

2007-05-20 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback