Härom dagen

Hade vi på jobbet en liten teambildning, vi träffades på ett hotell åt frukost. Delade upp butiken i två ena halvan åkte till butiken för att jobba halva dan och andra halvan stannade kvar för teambildning. Var efter vi sedan bytte.Jag hade ju den stora turen att få börja i butik. För när vi kom tillbaka bjöds det på kaffe och di verse olika kakor av slag som kladdkaka, chesscake, äpplepaj, toscakaka med mera. Jag tog en liten bit utav allt. Eller som min kära farmor skölle sagt "en liten krôta!" Efter att vi haft en mycket lyckad teambildning åkte vi båt ut älfborgsfästning och jag tror att det va första gången jag var där. Vå åt och drack mycket gott och roade oss hela kvällen. Och jag fick höra av flertal kollegor att de gillar mig och tycker att jag är en trevlig prick. Det är ju alltid lika kul att vara uppskattad på jobbet.

Dagen efter träffade jag mannen som hade origaniserad hela detta specktakel. Jag vill ju inte påstå att jag har pratat med honom jätte mycket. Kanske bara ett artigt hej eller sådär. Men ändå, så visste han mitt namn. Vad tyder det på? Klart jag hörs och syns och roar andra Men ändå!

Håll i er för här kommer en liten galen bild från den kvällen. Observera att jag är den som har clownnäsa och en kollega Daniel råkade hamna mitt i fotosessionen.

image3

Kontentan är att jag hade en jätte kul kväll, och jag roade många utav mina kollegor.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det verkar ha varit en lyckad kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback