En uppdatering

Det va ju ett tag sedan jag uppdaterade min blogg, så jag tar tillfället i akt och gör det. Framgångarna med min viktminskning gör fram steg. Jag har kommit under 80kg. Vilket jag inte varit på ett tag. Men till många utav mina nära har upptäck att mitt humör har svängt en del. Jag har t.o.m. blivit tvingad att äta godis för andras trevnad. Jag tycker att det är otroligt jobbigt att inte äta godis, självklart blir det än värre när jag pinar mig själv genom att gå förbi godishyllan. Men jag har ju som sagt inte avstått helt, jag har unnat mig nått litet ibland. Jag köpte faktiskt en påse med lösgodis, men jag la inte i så mycket och jag kastade inte i mig den heller. Det va inte lika gott.

Annars så jobbar jag på och står i, och längtar mer och mer efter min resa. Nu är det bara ett par veckor kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback