snörvel, snyt, snörvel, host

i morse när jag vaknade kändes jag öm i hela kroppen, det va som att man kunde dra ut mitt skelett. Det kändes inte som om varken mina muskler eller senor satt kvar på skelettet. Klart man hade feber, och viktigt möte på jobbet. Dessutom är det dyrt att vara sjuk. Efter ett par ipren så var man typ i farten igen. Men inte helt. Jag känner verkligen hur min hjärna har gått på halvfart idag. Men jag jobbade i alla fall, dum som jag var. SÅ jag har typ levt på ipren hela dagen.

Väl på jobbet fick jag ett recept på någon thailänsk typ häxbrygd eller voodoo dryck. Okay, det va kanske inte en häxbrygd eller voodoo dryck. Utan en blanding mellan färsk ingefära, citron, honung och vatten. I enlighet med personen som gav mig detta så ska jag vara frisk tills på söndag, hoppas verkligen det. För jag är vek när jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback