Rekapitulering av gårdagen

Igår va jag och min bästa vän på en liten fest, först för en kompis som fyllde år. Han blev verkligen jätte glad när vi kom och grattulerade honom. Efter att vi varit där en stund gick vi vidare till en annan tillställning. En tillställning på Park Lane. Vi hade verkligen jätte trevligt. Och mitt i alla trevligheter får jag det ännu trevligare, jag möter en kollega till mig och det va lite fel att träffa honom där. Men vi hade lika kul för det. Jag fick se en ny sida utav honom som jag inte sett innan så det va bara possitivt. OCh som alla säkert vet att har man druckit lite alkohol så ligger det väldigt nära till hands att bli sentimental. Vilket vi blev, jag sa till honom att jag tyckte han va jätte snygg och han svarade med att även han tyckte jag va snygg och väldigt snäll och trevlig. Sedan berättade han för mig att han skulle jobba tidigt dagen efter och ha ett möte med butikens backoffice ansvarig. Så han kännde sig inte jätte pigg på detta. Men jag hade trevligt. Tror inte att jag va hemma förän vid 5.30 eller om klockan redan hade sprungit iväg till 6. Men jag sommnde gott i alla fall.

Idag har jag och en kompis njutit i solen och varit på jakt efter ett bord till hans lägenhet, sedan åt vi sallad i kungsparken i solen. Jätte mysigt.

Och som en sista instickare, när jag va och handla så kännde jag mig tvungen att kolla hur många jordgubbar som sylten innehöll. Den innehöll den runda summan utav 30stycken. Det va en bra summa jämt och bra.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Buzzador är häftigt! Se mitt senaste inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback