Dagen efter kvällen före

Att arbeta dagen efter kvällen före är inte alltid så roligt. Men det har faktiskt gått väldigt bra, i alla fall över förväntan. Normalt är jag väldigt trevlig men brukar kunna vara lite bitsk med en viss antydan av bitterhet. Men idag har jag varit så otroligt övertrevlig och inställsam. Nästan så att det va genomskinligt och verkligen drypte utav en misstänkt baktanke. Men det hela kan säkert förklaras av att jag inte fick min skönhetsömn.

Dagar som dagen efter kvällen före är humorn inte på så hög nivå. Man skrattar sig sönder och samman när man får höra en sann historia som handlar om två¨unga tjejer som går på stan, den ena iförd en kort kjol. Varpå den andra tjejen väldigt hjälpsamt vill dra bort en tråd från sin kompis kjol. Det va bara det att det inte va en tråd från kjolen utan hennes tamppong snöre. Det är sådana tillfällen man verkligen önskade att man hade varit där och sett deras miner efter incidenten. Vill återigen påpeka att det va mitt på dan på stan.

Andra saker man skrattar åt dagen efter kvällen före är ett lite misstag som svt gjorde under en sändning. kolla in länken.
http://www.youtube.com/watch?v=0sY_3YrNfsQ.

Jag säger då det. Det är nästan lite synd att det inte va mitt under en sänding och inte i slutet. Jag kan inte påminna mig om att jag sett detta nyhetsankare igen. Nu är nästan denna dag över och jag ser fram emot att krypa ner i min säng. God natt.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du har blivit utmanad. Gå in på min blogg och titta efter....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback