stor sorg

Rubriken kanske överdirver en smula, men jag blev faktiskt lite ledsen när jag fick veta att jag inte kommer att få min dator som planerat denna vecka. Utan den kommer i stället nästa vecka. Det tråkiga är att jag inte hinner få den denna vecka uppenbarligen, innan jag reser. Men det positiva är att jag reser om bara 5 dagar. Hurra. det ska bli jätte kul. Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli hur kul som helst. Men åter till min dator. Jag tröttnade på att inte få veta exakt vad som pågick. Så jag tog saken i egna händer och ringda min leverantör. Enligt henne så fattas det fortfarande en komponent. Men det enda som jag har ändrat i min dator är större hårddisk, bättre processor och mer ram minne. Men sedan när har detta varit en brist vara.

Jag får ju i ala fall något att se fram emot när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Tråkigt med datorn, men kul att du åker snart. Du får ha det så himla skönt ifall vi inte pratar innan du åker. Och nu lite mammafasoner. VAR RÄDD OM DIG!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback