Min dag

Ja, i dag har det varit min dag. Jag har ju som jag nämde tidigare fyllt år. Jag har blivit 25. Jag hade faktiskt inte den stora åldersnojjan som jag trodde att jag skulle ha. Men Å andra sidan så har min ålders nojja legat i bakgrunden sedan jag fyllde 24. Men men, livet går vidare ändå.

Jag hade en mycket trevlig dag. Min familj tog sig hit och även några utav mina närmare vänner. Vilket jag tyckte va jätte trevligt. Vi blev 13 till bords, vilket många skulle anse som out, men inte jag. Det gick ju så bra. Jag tror att min familj gillade mina vänner. För jag vet att mina vänner gillade min familj. Utav min syster fick jag något som jag verkligen uppskattade, jag fick en "här är ditt liv album" Mycket trevlig present och så hade hon skrivit så bra till varje bild det stämmde till punkt och pricka. Inte visste jag att du kära syster kännde mig så bra. Jätte kul. Tack så jätte mycket ni andra som kom. Jag blev väldigt glad när min mammas kusin dök upp med sin dotter. Verkligen jätte kul även då om jag kanske inte han prata med alla. Men jag satt och insöp den goda stämmningen.

På det stora hela hade jag en riktigt bra dag. Mycket är tackvare mina vänner och min familj. Men en stor stöttepelare är min pojkvän, som inte nog har tröstat mig för att jag blivit äldre så har han även trotts at han kände sig lite sjuk hjöpt till att städa och diska och fixa. 

Tack ska ni alla ha som kom.  

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det var ett mycket lyckat kalas! Vad kul att du gillade presenten, den tog sina modiga timmar att göra, men det är du värd. Jag ville ge dig något att minnas. Dina kompisar var trevliga.

Postat av: Junitjej

Grattis i efterskott!! Du har allt en påhittig syster.

2007-07-17 @ 08:52:25
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback