Hittade denna hos min syster

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Orättvisa, varför behandlas allla inte lika?
2. Varför det finns människor som gör barn illa.
3. Fotboll


Tre saker som finns på mitt bordet
jag sitter vid:
1. En symanskin
2. En femarmad kandelaber
3. En vattenflaska

Tre saker jag gör just nu:
1. Sitter i soffan
2. Funderar på nått jag inte förstår
3. Planerar en tårta

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Bygga ett hus
2. Skapa ett egetföretag
3. Skaffa fler vänner


Tre saker jag kan:
1. Sy
2. Baka
3. Prata 


Tre saker jag inte kan:
1. Laga en GOD köttfärssås
2. Vara utan nära och kära
3. Vänta


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. På andra så som du vill bli lyssnad på
2. Dig själv
3. Bra musik


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Fler språk
2. Psykologi
3. konsthistoria

Tre favoriträtter:
1. Mammas Stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar/panbiffar
2. Italiensk sallad 
3. Grillad fläskfilé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback