Bra böcker

Jag håller på att läsa ut en bok som heter the last templer. Och som titeln antyder är det en engelsk bok. (jag läser väldigt många engelska böcker.) Den börjar med att fyra stycken tempelriddare stomar the Metropolitan museum i New york, och sedan går det bara utför i handlingen det mer och mer spännade. nu har jag bara ca 40 sidor kvar och det är väldigt spännade kan inte sluta läsa. Men nu när jag väl läst ut den, vad ska jag då ta mig till?

Jag har förvisso köpt fyra nya böcker, två utav dom är lite mer fakta böcker. (the diffinity of bodylanguage och myternas historia) Och de andra två är mer deckar/thriller, spänning med andra ord. (den oskyldige av Harlen coben och holyblood holy grail) Den oskyldige är en bok som egentligen till hör en serieböcker fast ändå inte. Denna författare skriver vädligt spännade böcker som allt som oftast handlar om att någon har en mörk hemlighet som uppdagas eller någon som försvinner under mystiska omständigheter. Så de böckerna rekomenderar jag varmt. Den andra är en bok lite utav samma tema som den jag läser nu. Holy boold holy grail orsakade tydligen ramaskri på 80-talet då författaren berättade om att jesus va gift. (låter det bekant? Frågan är ju om da vinci koden är ett plagiat.) hur som helst vad ska jag läsa här näst? jag vill gärna läsa allt på samma gång, men det går ju inte. vill jag lära mig mer om kroppspråket eller var myter kommer ifrån? eller ska jag läsa en bok som orsakade ramaskri eller en som är (med risk för att låta som Peter Harrysson) oooooliiiiidligt spännade? Tja valet är helt upp till mig. 

Andra böcker jag kan rekomendera är de som är skriva utav Harlen Coben eller Karin Alvtegen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback