en anledning

Jag tycker inte att jag har haft någon anledning till att skriva på min blogg på ett tag. Det har inte hänt så mycket. Jo, det hände något för någon vecka sedan. Jag satte mig ner och började skriva och jag skrev och skrev, men när jag skulle lägga ut texten låste sig datorn. Eller i alla fall min webbrowser. Jag blev mycket sur över detta Och i måndags läser jag på en nättidning om en kompis till mig som dött. Man hade hittat honom död i ett hotellrum i Thailand. Men det stod inte hur han hade dött. Ha var inte den som skulle ta livet av sig. Det är en sorg och saknad. Även då om jag inte träffade honom ofta. Men vi hördes av ibland. Han en av dem som hjälpte mig när jag skulle komma ut och han hjälpte mig att identifiera mig som person. Han betydde jätte mycket för mig. 

Och sedan igår fredag säger min chef till mig att han vill prata med mig. Det är inte utan ett litet stygn utav fasa som jag går in till kontoret. Väl inne frågar han om jag har kollat om vi har fått pengar för en returorder som jag gjorde och hur vida jag ringt några kunder. Jag frågade han om det var allt, men då säger han att vi ska sätta oss i ett konferensrum och prata lite. För att göra en långhistoria kort så gav ha mig en fast anställning tidigare har jag haft en heltid timanställning. Det var inte en stor omväxling.

Och idag, har jag påbörjat att frosta av frysen, jag hackade ut lite is ur den och förväntade mig nästan att hitta en infrusen mammut eller kanske på sin höjd en infryst eskimå. Det var ju ett väldigt tjockt islager nämligen, nästan som arktis. 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis till din fasta tjänst!!!! Tråkigt med din vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback