en aningen deprimerande

Idag, började jag lite senare än vanligt. Vilket i sig va skönt för då fick jag en liten sovmorgon. Jag tog mig in till stan och köpte min lunch och tog en promenad till en busshållplats som ligger en liten bit upp på avenyn. När jag gick där såg jag att dom höll på att plocka bort några utav uteserveringarna. Vilket är ett ganska säkert tecken på att det börjar bli höst. Fy. Och inte nog med det, det har regnat och varit en ganka trist och kall dag. Nu är det inte lång kvar tills att det inte finns några löv på träderna. Och vintern knackar på dörren. Men måste försöka se det possitiva i det hela. Nu har jag mer kälder att välja på. Man kan krypa upp i soffan med en filt och mysa. Man kan dricka varm äppelcider med kanelstång. Kontenta är att jag gillar alla årstider, men föredrar sommaren.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Sommaren är bra, men jag gillar hösten. Dessa klara dagar med hög och klar luft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback