Släpp inte Tv:n

Både igår och idag så har jag hjäpt till med att byta en massa tv-apparater runt om i butiken. Jag har klättrat upp och ner på stegar med 32" samsung lcd-tv. dom väger lite grann och speciellt efter att ha lyft ner och upp ett 20 tal säkert fler. Och till sist i går efter middag gav vi oss på 40" som hängde ovanför ingången och kassorna. Dom väger allt lite grann och särskilt när man står högt upp på en stege eller i en sky-lift. och skruvar och håller hårt i tv:n och fasar för att tappa den. Men jag fick som tur  va hjäp med några andra kollegor.

Och idag gav vi på oss att ta ner 40" som hängde ovanför min avdelning. Vilket heller inte är så lätt för där cirkulerar kunderna och det hänger 8st i taket och det är inte lätt att skruva. Men till slut löste sig det med. Så nu är nästan alla tv skärmar utbytta. Och nu har jag träningsvärk i mina armar.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Låter tungt, själv har jag kånkat runt patienter mest hela dagen......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback