Skärtorsdag

Vad är skärtorsdag? När jag va liten trodde jag att det hade men färgen att göra. Men jag kunde inte riktigt få i hop det ändå. Eller ska man kanske Skära nått? Typ kyckling eller ägg. Eller när man är ute och åker båt och åker vid ett skär. Men i grund och botten är det ju säkert något religöst som spökar. Jag tycker att denna påsk faktiskt kom som en överraskning. Den bara dök upp liksom. Men men, det är inte mycket att göra. Har gjort lite sista minuten planer. Så på ördag blir det middag med vänner. Mycket trevligt.

Idag gick jag faktiskt upp extra tidigt bara för att ta en promenad. Det va jätte skönt. Inte för att det va så mycket sol på morgonen. Men det va skönt ändå, fick gå och filosofera lite för mig själv. Det var vad jag behövde. Sedan skulle jag gå och hämta ett paket på posten, men det visade sig vara lite väl stor för att jag skulle kunna släpa med mig det till mina föräldrar. Paketet kom från en utav våra leverantörer/säljare på jobbet. Han sa att han skulle skicka en liten överraskning, och jag trodde att det skulle vara ett påskägg eller nått. i den stilen. Men det visade sig vara en resväska. I paketet låg också 6st biobiljetter. Så galet.

Nu väntar maten på mig.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Bara så du vet, så är du med i länktåget! Se min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback