Nedräkningen kan börja

Idag har jag varit ledig och haft det sönt med några vänner. Jag gick upptidigtocg tog en långpromenad och sedan ett snabbt besök hos min optiker. Där efter lunch med några vänner, var av en fyllde år. Han blev för visso 24 men han va väldigt nöjd med att bli äldre, medans somliga mig själv inkluderad så blir vi inte lika lyckliga på tanken att bli äldre.

Är det inte härligt när dom städar ut Göteborgs fontäner och startar upp dom, då kan man verkligen känna att det är vår i luften. Det spelar ingen roll om träden börjar slå ut (även då om det är skönt) och fåglarna kvittrar febrilt. Enligt min mening är det när fontänerna är i gång och gatorna ny sopade det är då våren verkligen är här.

Nu har vi även bokat våran semester, och och två andra mycket goda vänner ska åka en vecka till Alanya i Turkiet. Det ska bli så kul, och resan blev inte så blodigt dyr än då. 5900 inklusive, flyg, 4-stjärnigt hotel, frukostbuffe, lunchbuffe, middagsbuffe samt mellanmål, dryck, både alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga. Det ända som kommer att kosta mig är shopping och de drinkar vi driker om vi går ut någon kväll. Jag har redan nu resfeber.

Mamma, oroa dig inte allt kommer att gå bra. Jag är ju vuxen nu mera hur ogärna du än vill att jag ska vara det.

Kommentarer
Postat av: Förra helgen

Tycker du är snygg! Singel?

2007-04-19 @ 00:17:52
Postat av: Patricia

Ojdå, vad är detta??????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback