En skön dag i vår solen

Jag har haft en jätte mysig söndag. Jag har spenderat dagen med en utav mina bästa vänner och tre andra vänner. Vi spenerade dagen på en lekplats alldeles vid skansen krona i solen medans vi tittade på när två av mina vänners barn lekte och skojade. Där efter tog vi en liten promenad och satte oss och fikade för första gången i år på en uteservering. Varpå vi sedan tog en långpromenad genom linne och runt i slottskogen. Sedan åkte vi rutschkana, ska ju tillägga att barnen hade gått vid det här laget, så vi va tre vuxna som åkte, det va verkligen jätte kul. Det va skönt att få vara lite barnslig. Speciellt efter att en utav mina vänner hade upptäck att jag hade börjat få grått hår. Vilket jag hävdar högljödt att det är blonda hår och inte gråa! Men det va kul att åka rutschkana.


image1

Jag lyckades även fånga en bild på mig i vårsolen. Nyrakad och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback