Midsommar

Jag har haft en jätte trevlig midsommar. Jag har umgåtts med mina vänner och bara njutit, vi har fiskat utan lycka, vi har varit ute och rott på en sjö, vi badat mitt i natten, vi har ätit och druckit gott, vi har tagit en lång promenad och vi har sovit över. Det har varit en toppen midsommar.

Här är lite bilder från midsommar.

Här är vi på promenad. Nästan alla är med. Jonas fattas.


Här är jag och Jonas, det va hans föräldrar vi var hos.


Detta är två mycket trevliga killar. Den blonde är Jonas brorson.


Till midsommar hör det ju att man ska fiska. här ska vi hämta nätet, men det var tomt. :(


På midsommar dagen tog vi en skön promenad.

Det va nog den bästa midsommaren jag haft på länge. Trevligt sällskap och massa skoj.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är Jonas pojkvännen? Eller vänta nu... Det kan han inte vara, eftersom han faller mig alldeles för mycket i smaken ju! fniss Och nog för att vi delar samma födelsedag, men smak på killar delade vi ju som sagt inte. ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback