äntligen har bestämt mig

Nu när jag äntligen har  bestämt mig att köpa min dator, och vilken jag ska ha. Och hur jag skall betala den. Så kommer min sambo och säger, "har du verkligen råd med det nu när du ska resa och inte kommer att få en hel lön?" Blir man inte irreterad då? Jag vet att han bara menar väl och att vill att jag ska kunna leva ett något så behagligt liv den månaden. Men jag vill så gärna ha den datorn, jag har ju väntat så länge. Jag vill inte vänta längre. Jag vill ha den nu. Så nu överväger jag hur jag ska gå till väga. Jag har t.o.m. min mors välsingnelse över mitt köp. Så varför vänta?


Jag få i alla fall sova på saken.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag tycker attdu ska slå till, på direkten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback