Utmaning!

Jag har blivit utmanad av min kära syster Patricia74. På denna nya typ utav kedjebrev.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Here we go:

1. Jag är tillmångas förfäran, hypokondriker och ser inget etikbrott med plastikkirurgi. Vill ha en båt som heter The BO-TOX. Antydan på BOAT i början. Ganska fyndigt.

2. Jag kan verka besatt utav Hannibal Lecter (nej, jag vill inte bli kannibal.)

3. Jag läser helst böcker på englska, just nu "the deffintion of bodylanguage" inte fiction. En bok om kroppsspråket.

4. Kan ha sanslöst torr humor, vilket är underligt för nån som inte är född på 50-talet.

5. Jag älskar klurigheter, spel där man använder hjärnan eller korsord, pussel utan motiv.

6. Jag kan sy kläder, har sytt typ 5 kavajer, några jeans. Har även gjort eget mönster, helt utan utbildning.

Detta märkliga spel går nu vidare till kollega Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback