Nu har jag varit stygg

Jag har faktiskt inte hunnit uppdatera min blogg. Men jag har faktiskt nästan en bra ursäkt. Men ingen ursäkt kan bli bra nog. Men i alla fall, är det för att jag har jobbat och jobbat och har därför inte hunnit uppdatera min blogg. Och när jag väl satt mig för att göra det har jag antingen inte kommit in på min blogg eller så har min dator fått för sig att börja spela in tvprogram precis när jag satt mig ner för att skriva.

Jag läste i metro för några dagar sedan om en sida på nätet där man kan se vilken typ utav person man är. Jag tyckte i alla fall att det va ganska träffande. Man får välja olika bilder och som man ska förknippa med t. ex. konst, om man har en last osv. man hittar sidan på http://www.imagini.net.

Nu ska jag försöka bättra mig på att skriva. Hur som helst, måste jag återgå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback