En skön dag

Har det inte varit en underbar dag?! Jo, det har det, för idag kände man verkligen hur våren äntligen va här. Sol och värme, ett tag va det faktiskt så att jag fick ta av mig med scarf för att jag blev alldeles för varm. Men det är ju då det är lätt att lura sig själv. Och sedan blir man vårl förkyld bara för att man tyckte att det va lite varmt. Inte bara att det va en vårdag idag, så har jag varit ledigt, vilket faktiskt va jätte skönt. Ganska depprimerande egentligen för jag kan inte gå en dag utan att tänka på mitt arbete. Men det kan ju bero på att jag trivs med det jag gör. Dessutom så kommer en utav våra huvudägare på Onsdag, så det kommer att bli en massa arbete i morgon. Men jag ser fram emot han besök. Det är kanske dags för mig att putsa upp min tyska.

Jag va faktiskt hemma hos mina föräldar idag. Det va väldigt trevligt. Tog en promenad med min kära mor och deras hund. Jätte trevligt i solen. Sedan att hon kanske kom att förstöra min dag lite med att fråga mig vad jag ville ha...vad jag ville ha...ville ha i 25 års present. Det tog emot att skriva det. Jag har sån grym ålders noja. Usch.

Nu måste jag faktiskt få min skönhetsömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback