Min helg i korthet

I fredags jobbde jag. Väldigt trött. Lördags jobbade jag. Lika trött. Men på kvällen så hade några vänner och jag planerat ihop en överrasknings fest för min bästa vän.  Att jag inte för sa mig va ett under. Men han blev genuint överraskad, Vi hade bokat bord på en trevlig indisk resturang, hälften av vännerna väntade där och andra hälften va och sjöng för honom i hans lägenhet. Han fyller förvisso inte år förän på torsdag, men det passade sig så bra att en utav våra andra vänner har flyttat ut till skogen/landet utanför Örebro. Och hon va nere i Göteborg i helgen. Det va jätte kul att träffa henne.

Idag, söndag har varit en slapp dag, Efter att ha kommit hem krypandes vid 06.00 så va man inte på så jätte kul humör. Så det blev att ta det lungt. Jag grillade med några vänner och hade en allmänt skön dag. Detta va faktiskt årets första grillning, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback