en bra dag

Jag kan inte ha fått en bättre start på dagen, för att en kompis till mig fyllde nämligen år idag. Så jag överaskade honom kl 8 på morgonen. Det ska ju tilläggas att han har semester och hade inga planer på att gå upp vid den tiden. Jag ringde på hans dörr, dm har precis instalerat en ny porttelefon som skriker på högsta volym. Så jag tryckte på den flera gånger så att han verkligen skulle vakna. OCh när han väl släppte in mig så bjöd jag på jordgubbar och tryfflar och champange. Jag kan verligen rekomendera ett glas champange tidigt på morgonen. Det satte verkligen fart på mig. han blev glatt överraskad. Han är förövrigt samma vän jag ska åka till Turkiet med.

Sedan går man till jobbet, jag tog en prommenda uppför linnegatan bara för att jag skulle bli av med den lilla alkoholen jag druckit. Väl på jobbet är det bara jag och två till på min avdelning, men det klarade vi gallant.

Sedan har jag fått tag i en stegräknare. Och man säger att man ska gå minst 10.000 steg om dagen, det avklarade jag redan innan lunch vid 13.00 inte dåligt. Jag slutade på typ 26.000 steg.

Nu tar jag det lungt och funderar på vad jag ska packa till min resa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback