Dagen efter

Jag hade svårt att somna i natt. Men när jag väl somnade strax efter 3. så sov jag riktigt gott, tills det att jag vakande utav min väckarklocka. Då känndes det som att jag hade sovit i några minuter bara. Jag hade verkligen inen lust att gå upp. Jag hade satt larmet så att jag skulle kunna ligga kvar i sängen ett tag bara för att jag skulle försiktigt skulle kunna ta mig upp. Jag kände försiktigt på mina muskler och rörde sakta min kropp. Men jag hade inte så mycket träingsvärk som jag trodde att jag skulle ha. Men tro inte att jag inte kände av mitt Bodybump pass igår. För det gör jag. Hela kroppen känns det i. Men det ör ont på ett behagligt sätt, i alla fall förstunden. Vi får väl se hur jag känner mig framåt eftermiddagen efter att ha jobbat.

Nu måste jag däremot göra mig iordning inför jobbet.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad duktig du är som har tränat. Vad det bodypump eller? Är det typ aerobics?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback