Ett inlägg

En blogg är som en dagbok utan lås. Alla kan läsa den. Detta är alltså mitt tappra försök att låta andra ta del utav mina tankar och äventyr. Jag vet inte om jag ska säga att det var min syster yster som inspirerade mig att börja skriva eller om det var för att hon gör det måste jag också göra det. Kan hon kan jag. Tack kära syster för du lurade mig att börja skriva. Detta är troligen något som jag kommer att tycka är roligt i cirka 5 minuter sedan kommer jag tröttna på detta som jag gjort med alla mina andra tidigare projekt.

Lika bra att få det överstökat och publicera min första tanke.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det var ju kul att jag har fått skulden för att du skall börja blogga. Det är roligt, bara så du vet.

Postat av: Junitjej

Det var kul att kika in hos Patricias lillebror!
Skoj att du har börjat blogga!!

2007-02-22 @ 12:26:35
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback