sista dagen på året får bli om mig

Jag känner mig unik som är välskapt och gynnad.

Talangfull och begåvad, lyckligt lottad och mår väl.

Jag fick helt enkelt bägaren full av det goda.

Och där av är jag tacksam uti samvete och skäl.

Jag ödmjukt fascineras av skaparens känsla för
all den skönhet som jag bär fram med enkelhet.

Betraktad utav blickar som speglar det sköna

En syn för en gudomlighet som är min förträfflighet.

Men spegel på väggen säg mig ändå.

Vem skönare finns att vila blickarna på?

Min hållning och min aura

Så rena linjer klara

Som jag här uppenbara i en tid som vår.

Jag tål att pressenteras för höga och för låga.

Jag tål att visas upp och framstår som klart intelligent

Min framtid lyser klar för jag vill och jag vågar

Min stjärna lyser klart som på staken i advent.

Det går liksom galant för en ynglig som denna.

Där jag går fram i stolthet där står portarna på glänt.

Jag får faktiskt fatta mig kort och bekänna.

Jag tycker faktiskt att jag är det bästa som har hänt.

 

Tack mamma tack pappa för ni gjort att jag finns.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag kan inte göra annat än att hålla med, bara med den lilla haken att det ät MIG det gäller ;-)
Nyårskramar!

Postat av: mumien

nej det är mej det gäller eller hur

2008-01-02 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback