semla, olovlig närvaro samt bombhot.

Nu har jag ätit årets sista semla. Man kan ju inte säga att det är den första för i år, för det har ju inte blivit nytt än. Semlor är gott. Mums.

Sedan va jag med om lite spänning i dag på jobbet. Jag satt inne på kontoret och jobba med en del av vårt bokslut för avdelningen. Då en kollega kom in och bad om att jag skulle hjälpa henne att hitta en telefon. Efter jag har hjälpt henne så går jag tillbaka till kontoret via lagret. Varpå jag får se att det sitter någon och hukar sig bakom en pall. Jag frågar en annan kollega om han visste vem det var. Vilket han inte gjorde så jag ringde vakten. Vakten kom springande och kille försvinner ut i butiken som är fylld med kunder. och försvinner in i mängden. Jag och Daniel följer efter ut och pekar ut för vakterna. Vilket leder till att vakterna griper honom ute på parkeringen. Det var en syn som inte går att slå när 3 stora vakter mer eller mindre ligger på honom. Dessutom var han hög som ett hus. Polisen kom och hämtade honom. Det roliga är att han säger att han skulle söka praktiktjänst och man sagt till honom i infon att han skulle gå till lagret. Vilket självklart inte var sanningen. 

Och apropå polis, så när jag skulle till jobbet var nästan hela mitt kvarter hemma avspärrat av polisen på grund av att någon upptäckt en bomb. Det var jätte omständigt, jag fick gå en omväg till bussen. Det visade sig senare att det inte var någon bomb utan någon som hade tejpat en burk med silvertejp.  

Kommentarer
Postat av: Patricia

Herre Gud! Bombhot och stjälande knarkare. Sicken grej....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback